Klantenservice

Herroepingsrecht

Je kunt een bestelling via de website gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De bedenktijd gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen. Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht dien je dit binnen de bedenktermijn te mailen of via het contactformulier op de website te melden. De verzendkosten voor het terugsturen van de bestelling komen voor jouw rekening en worden niet door ons gerestitueerd.

Hebben wij een product gemaakt en/of laten maken op basis van specificaties die wij van jou hebben verkregen en worden deze producten vervaardigd op basis van een individuele keuzes en/of beslissingen van jou, dan geldt geen herroepingsrecht. Het herroepingsrecht is ook uitgesloten voor alle houdbare Producten. Het betreft Producten die binnen de wettelijke termijn voor herroeping/ontbinding kunnen bederven. Bij het aangaan van de overeenkomst ben je hierover geïnformeerd. 

Voor meer informatie over het herroepingsrecht en/of het retourneren van producten verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden op de website. 

Hygiene producten

In verband met hygiëne is het niet toegestaan om sieraden, flessen, blikjes en andere hygieneproducten te retourneren waarvan de verzegeling van de verpakking is verbroken


Levertijd en verzendkosten

Zodra een bestelling door ons is bevestigd in een mail, zullen wij de bestelling inpakken en verzenden. Bestellingen worden elke dinsdag en vrijdag op de post gedaan. Houd hier dus rekening mee bij het bestellen.

Voor de hoogte van de verzendkosten zijn wij afhankelijk van de prijzen van het transportbedrijf zoals PostNL. De verzendkosten zullen meestal tussen de 5 en 13,50 euro zijn. Dit hangt af van het gewicht en de grootte van de bestelde producten. Wij doen ons uiterste best om alles op de goedkoopste manier te verzenden! Maar Vaafbier past jammer genoeg niet door de brievenbus (alleen in vloeibare vorm, maar je wilt het bier waarschijnlijk niet van de deurmat drinken).


Bezorgen 

Wij verzenden al onze producten via PostNL (of een ander transportbedrijf). Nadat we het pakket op de post hebben gedaan bezorgt Postnl pakketten (normaal gesproken) op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar in ieder geval binnen twee bezorgdagen. Je kunt een bezorging via een track and tracecode in de gaten houden op de website van PostNL.

Het kan zijn dat door drukte een bezorging langer duurt. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op een bezorging door PostNL (of een ander transportbedrijf).  

Mocht er iets mis gaan met een bezorging of het duurt heel lang voordat je een pakket ontvangt, neem dan even contact met ons of PostNL op.


Garantie 

Bij een juist en zorgvuldig gebruik van de geleverde producten gelden de in de algemene voorwaarden overeengekomen garanties. De garantie bestaat uit de wettelijke garantie en de productgarantie (ook wel fabrieksgarantie genoemd) zoals de producent van het product heeft aangegeven. De garantie blijft beperkt tot het herstellen of het leveren van een soortgelijk product. De productgarantie vervalt indien de producent van het product garanties - al dan niet door onvoorziene omstandigheden - niet meer kan bieden. De kosten voor het vervangen van het product vallen niet onder de productgarantie. 

Garanties strekken zich niet uit tot val, vernieling, slijtage, beschadiging, defecten veroorzaakt door externe factoren, vandalisme, diefstal, schade door dieren en/of mensen, extreme weersomstandigheden en contact met chemische substanties. Garanties zijn eveneens uitgesloten voor onderlinge kleurverschillen en/of verkleuringen van de producten en gebreken aan producten die door derden zijn geleverd.

Een geslaagd beroep op garantie(s) houdt uitsluitend in dat VAAF naar haar keuze de betreffende producten zal herstellen, herleveren, vervangen, opnieuw uitvoeren, dan wel de door jou betaalde prijs (deels) restitueert. 

Voor behoud van garanties mogen onderhoud en reparaties uitsluitend in opdracht van of door VAAF worden verricht. 

Heb je een klacht?

Eventuele klachten over de uitvoering van een overeenkomst of een product dienen binnen 24 uur nadat het gebrek is geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden gemeld bij ons door een mail te sturen naar: info@vaaf.nl of het contactformulier op de website in te vullen. 


Betaalmethodes 

Je kunt een bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethode aan:

– iDEAL;


Contact

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op door het contactformulier op de website in te vullen